Thursday, February 14, 2008

Kzie The Blues













6 comments:

bungacinta said...

hyeee uu.....dari u peluk ulooo...baik u peluk awek u ....mcm la behs sgt pegang uloo tu...maunye kena belit...padan muka...i cadangkan u...sembelih...dan masak lemak cili padi lagi behsss

haryati said...

Salam.
Saya pernah dengar 1 segmen cerita seram pukul 4am hari sabtu tp maaf la saya x pasti nama segmen tersebut. Ianya berkenaan cerita "keris terbang". Baru2 nie saya de tanya abah saya tentang ilmu keris terbang dan abah mengakui kebenaran cerita tersebut. Abah saya kenal owg yg masih mengamalkan ilmu keris terbang di kg saya. Jika abg kzie ingin mendapatkan cerita lanjut mengenai ilmu keris terbang ni abah saya bole kenalkan@bawa jumpa "individu" tersebut. terima kasih. yati 017-2951904, segamat, johor

Unknown said...

Kasi hapdet la brader..

erryana elyana said...

eeeee,x geli ker pegang ular...

Unknown said...

s4l4m buat dj kzie

Unknown said...

s4l4m 1 msia semua. dj kzie dan gabungan 3 radio.mutiara.fm, melaka fm.yg bersiaran d klfm dan semua pelayar mlm semua sahabat klfm n semua pendgr
selamat Hari raya aidilfitri maaf zahir & batin... aDuKa dr klang yg bersiaran d intenet Radio klfm
SEKALONG TAHNIAH & SYABAS D ATAS
GABUNGAN 3 SERANGKAI,MELAKAfm,KLfm &
pineng MUTIARAfm>>> TAHNIAH!!!
KLFM & KZIE.
drpd pendgr klfm aDuKa KLANG
adukapujangga@ymail.com
sahabat klfm ADUKAPUJANGGA : 25579